Tuesday, February 03, 2009

Sex

Perasan tak? Bila menggunakan perkhidmatan SMS seringkali kata singkatan menjadi pilihan utama bagi menyampaikan maksud hati.

Perasan tak? Penggunaan kata singkatan tersebut kadang kala mengundang tanda tanya kepada si pembaca.

2003

Sesi tidur aku pagi itu diganggu oleh deringan dari telefon bimbit aku menandakan ada satu SMS diterima. Aku menggeliat panjang sebelum membuka SMS tersebut.

Oh, dari Queen. Kami berbalas SMS kemudiannya, sehingga kepada satu SMS yang membuat aku terbeliak dan terkedu. Dalam SMS itu ada perkataan "Sex."

Sex??? Biar betul minah ni! Jerit ahti aku.

"Awak, nak sex ke?" SMS aku,

"Eeeeeeiiii!!! Bukan SEX lah! Se - x! Sekali!" Balas Queen.

Oooooo.

1 Bangsawan Menatang Sembah:

kingbinjai said...

ekekekee.. kalo tidak dh terbunuh dah orang kapir kan kan kan
Tiara | Homepage | 02.03.09 - 10:45 am | #

aku pun baru tahu
jamri | Homepage | 02.03.09 - 11:00 am | #

sibbaik Queen. klu another 'King'?

milo ais satu! hahahaha
Masy | Homepage | 02.03.09 - 11:14 am | #

Gravatar ai, ai.
jarri | Homepage | 02.03.09 - 1:08 pm | #

Gravatar hak hak hak....queen should have said...gooooodddd morning!!!! pagi2 ingat len dah!
halogamora | Homepage | 02.03.09 - 1:58 pm | #

Gravatar Hahahaha ... pagi-pagi dah dapat kejutan!

Sms ni kadang memeningkan kepala - terlalu singkat sampai kita pun tak paham, langsung telefon dengan suara geram, "hang nak apa sebenaqnya?"

Salam King, sihat dan ceria hendaknya sekeluarga.
Bunga Rampai | Homepage | 02.03.09 - 10:49 pm | #

Gravatar heheheh .. takpe ... bicara king bersama queennya :D
izinni | 02.03.09 - 11:45 pm | #

Gravatar haha. tak tau la. mungkin nanti bahasa sms tinggal huruf pangkal je kot. misalnya: n m a? (nak makan apa?) haru.
kel@mbu | Homepage | 02.04.09 - 3:39 am | #

Gravatar sex lagi ko wat cam tu.. aku cekik ko sex.... ekekekke....

sex air bah
sex pantai berubah

sex sekala... :P
el | 02.04.09 - 4:03 am | #

Gravatar ha ha..

sah den belum katam lg smsin nih..
bluecherry | 02.04.09 - 10:41 pm | #

Gravatar Isk, isk, isk ....
Itulah bahana sms neh. Mujo la King ngan Queen.


DeeN | Homepage | 02.06.09 - 6:27 pm | #

Gravatar haha..sy tingat 1 citer,si suami sms tny wife msk apa. wife nk jwb msk sambal ikan bilis tp tulis 'smbl i.blis'

IBLIS Ko.... :D
Luna | Homepage | 03.21.09 - 4:34 pm | #