Thursday, December 22, 2011

Spontan

Satu malam, buka tivi tengok rancangan spontan.

Berkemundanglah aku tema rancangan itu menghuni ruang tamu rumah aku, "Mari kita spontan, mari kita spontan."

"Mari kita pondan, mari kita pondan." Nyanyi Adib mengikuti rentak lagu rancangan itu.

"Alo spontanlah bukan pondan." Tegur aku.

Adib terdiam sekejap memandang aku.

"Mari kita pondan, mari kita pondan." Sambung Adib sambil berjalan masuk ke bilik dia.

"Ceh!"

10 Bangsawan Menatang Sembah:

Masy said...

degil Adib ni hahahahahha

. said...

pengaruh tak sihat ni.haha.

achik said...

bahaya ni.. ;p

kingbinjai said...

masy : ha ha

nizam : itulah mana ntah dia dengar perkataan tu

achik : a'ah

adie said...

saje nak provok ngan abah dia tu.hehe

kingbinjai said...

penyu : wei apsal aku takleh masuk blog ko?

adie said...

huh? kuar error apa? aku masuk ok jer..

kingbinjai said...

everytime aku klik link dia kuar access restricted. 2 3 blog jugala macam tu

jagoan said...

Adib suk a menyakat! Tomeiiiii..

Bunga Rampai said...

Hehehe ... Adib Adib...

Salam tahun baru 2012 !