Saturday, February 13, 2010

Anwar + Saiful = Kartun.

"Kalau hang, ada orang nak liwat hang, apa hang buat?" Tanya Zulhilmi, rakan sekerja aku yang kurus, putih, berloghat perlis pada aku seraya merendahkan suratkhabarnya dan memandang tepat pada aku yang sedang makan.

"Liwat?" Detik hati aku. Ini, tidak lain tentunya kes dua orang itu.

"Aaaa..." aku tidak terus menjawab, "aku larila kot!"

"Hah! Itulah pasal. Mamat ni dok sibuk cakap tak rela tak rela, tapi duk gak kena liwat! Macam bangang! Mana ada orang tak rela kena liwat, tapi kena liwat jugak? Anwar tu dah tua, hang muda gagah lagi sepak je la pastu lari la, betui dak?" Pangkah Zulhilmi.

"Betui." Sokong aku, sambil mengunyah nasi kerabu yang baru dibeli di pasar malam Pekan Salak sebentar tadi.

"Hang tengok ni," tunjuk dia, Zulhilmi, rakan sekerja aku yang kurus, putih, berloghat perlis pada suratkhabar yang dipegangnya. Aku merapatkan badan untuk melihat apa yang dia tunjukkan.

"Seorang wanita berjaya melarikan diri dari dirogol oleh 3 orang lelaki." Baca Zulhilmi. "Hang tengok, pompuan pun boleh lawan 3 orang lelaki dari dirogol, inikan pulak satu mamat muda ngan mamat tua. Takkanla tak boleh lawan? Tak kartun ka?"

"Ha ha."Gelak aku.

"Aku rasa camni la senarionya, aku agak jela, Anwar cakap kat Saiful; oi, ko bagi aku liwat buntut ko, sebagai balasan aku bagi ko RM5juta. Pastu setelah beberapa lama, UMNO pulak jumpa Saiful, oi aku bagi ko RM10 juta ko dedahkan kisah kau kene liwat. So, kalau hang apa hang buat?"

"Ha ha. Ya kot!" Sokong Zulhilmi.

7 Bangsawan Menatang Sembah:

mudin001 said...

isk... nak terberak aku!

kingbinjai said...

ha ha

SHIMI said...

salam.
kawan aku kata,
nasib baik pedih je, kalau takdiapunbagi free.

ha..ha..

achik said...

mmg macam kartun..

Mr PenyuBiru said...

haha..tau takpe.

nizamsani said...

hahaha.

MushroomCute said...

kalau betul dia aibkan org..kalau tak betul dia fitnah org plak...

p/s : terliur dgn nasi kerabu lah plak...