Tuesday, March 20, 2007

Mana?

Hari ini, 20hb Mac 2007. Maka genaplah 4 tahun Iraq dicabuli oleh Amerika Syarikat yang pengecut. Aku berteori bahawasanya Bush tidak mempunyai testikal. Jika ada ia pasti mengecut lantaran kerana terlalu banyak melakukan on*ni (aku terpaksa menggunakan simbol * bukan kerana aku gentar. Tetapi aku khuatir aku tidak dapat view blog aku di opis nanti).

Tentang hari ini siapa lagi yang tahu akan fakta ini? Kalau ada diantara kita menghantar email berantai mengenai nasib malang dan kesedihan tragedi 9/11, aku tidak pernah terima email tentang kesedihan yang sama mengenai Iraq. Yang mati masa kejadian 9/11 itu yang kau tangisi amat itu adalah si kafir laknatullah yang sedang memperkosai bumi Iraq, mangkuk!

Mana air mata kalian?!

Aku pasti menadah setempayan airmata laksana mutiara yang gugur tatkala kalian menangisi kepemergian ahli AF yang tersingkir, manakala aku terpaksa menjerit hingga merah anak tekak mengisi kesunyian pandangan yang menatapi kesengsaraan Iraq, Palestin dan Lubnan.

P/s : amacam template baru? Ok tak?

0 Bangsawan Menatang Sembah: