Friday, April 06, 2007

Nak Cari Apa?

Satu hari aku berjalan jalan dengan Queen. Mencari lampu untuk ruang tamu. Terserempak dengan satu kedai perabot. Ada jualan murah. Dan juga kenyataan ini di meja rundingan. Ha ha.



* * *
P/s : Maaf, kerana mengambil masa yang lama untuk membalas komen kalian di dalam isen yang sebelumnya. Ini kerana kemudahan internert di pejabat telah terhalang. Aku tidak dapat mengemaskini blog seperti biasa. Tiba tiba aku terasa sedih, sedih kerana bulan 6 nanti aku akan berpindah ke Bandar Baru Salak Tinggi Sepang. Jika aku tidak dapat menikmati kemudahan internet di pejabat, bagaimana aku dapat bertemu dengan kalian di alam maya itu? Ah, selepas ini, tidak dapat aku mengemas kini blog untuk tatapan kalian setiap hari. Maaf ku pohon.

0 Bangsawan Menatang Sembah: