Friday, August 24, 2007

Ucap

Assalammualaikum.

Hari ini... Jumaat, ya aku tahu itu. Hari ini aku terasa aku jarang memberi ucap selamat kepada kalian yang selalu datang singgah ke sini. Jadi, pada hari yang mulia ini aku ingin berbuat demikian.

Aku ucapkan selamat sejahtera pada kalian, semoga panjang umur, semoga murah rejeki, semoga diberkati dan dirahmatiNya. Aku juga ingin mengucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan yang aku sendiri tak tahu apa benda yang merdekanya, juga selamat menyambut ketibaan Ramadhan yang bakal tiba tak lama lagi. Juga, selamat membeli belah buat persiapan raya dan jika kalian ingin berpergian, selamat pergi dan selamat kembali aku ucapkan.

Oh ya, aku akan berpindah ke rumah baru secara rasminya dengan Queen dan Adib pada Ahad ini. Selamat berpindah aku ucapkan pada aku dan pada kalian semua, jemputlah (jangan) datang ke rumah baru, ha ha ha ha.

P/s : Aku akan upload gambar rumah baru sikit masa nanti buat tatapan kalian insyaAllah.

0 Bangsawan Menatang Sembah: