Wednesday, May 16, 2007

Tumpah

Aku balik dari pejabat semalam dengan penuh kelaparan yang amat sangat. Tiba di Serdang ada satu stesen minyak BHP di situ. AKu jeling meterminyak, tengokminyak pun dah kurang. Oklah, boleh isi minyak dan perut aku seketika. Lalu aku membelok dengan berhemahnya menuju ke stesen minyak itu.

Selepas berhenti di stesen minyak, aku masuk kedalam dan membeli cokelatr bar Muchies setin air dan membayar harga minyak RM20.00. Ake kemudian mula mengisi minyak. tatkala ini aku kuncikan pemicu minyak itu kerana aku mahu membuka balutan cokelat Munchies itu. Sedang aku sibuk membuka balutan tersebut, dan saat aku mahu memasukkan ia kedalam mulut kau entah macam mana nozzle minyak tersebut terlepas dan berhamburlah minyak ke seluruh bahagian badan aku yang sebelah kiri sebelum ia tumpah ke lantai. Dan cokelat Munchies juga habis kena minyak.

Dan belakang aku seorang awek di dalam kereta kancil menyaksikan segalanya. Cais!!!

0 Bangsawan Menatang Sembah: