Monday, September 03, 2007

Nangis

Hari ini secara rasminya, Adib akan tinggal di TASKA di sepanjang waktu aku dan Queen berkerja. Seawal pukul 7 pagi, kami telah menghantar Adib. Dan dia bagai tahu kami akan meninggalkan dia di situ lalu dipeluknya aku kuat kuat. Taknak lepaskan. Hatta jika aku lepaskan tangan, maka dia akan beralih pula kepada ibunya.

Namun masa tidak mengizinkan kami untuk berlama lama di situ. Maka terjadilah saat perpisahan. Dan Adib pun meraunglah sekuat hati. Yang aku marah betul ni, budak TASKA tu pun, bawaklah Adib tu masuk dalam rumah, ni tak duk kat luar lagi memang lamalah dia nangis.

Kendatipun begitu, lama lama nanti oklah Adib tu. Dia senang dipujuk, kalau pandailah. Tak lama petang nanti ambil semula. Oh ya, aku asyik terlupa je nak ambil gambar rumah. Nantilah aku cuba ingat petang kang esok lusa boleh upload kat sini. Apa nak buat, pokcik dah tuo...

0 Bangsawan Menatang Sembah: