Thursday, September 27, 2007

Khamis

Hari ini. Aku sedang mengemas. Hari ini aku nekad, aku nak blah. Atas saranan beberapa orang rakan dari blog hingga ke alam nyata, aku nekad akan blah. Lagipun gaji bulan ni dorang dah tak bagi. So gaji sebulan aku tu, cukup untuk membayar kembali kos kursus RM1500.00 tu malah ada lebih sikit lagi. Yang baki tu aku memang tak mampu nak bayar so tunggu pun apa guna? Jalan terakhir masuk court jelah.

Anyway, dengan tiadanya aku di syarikat ini, maka dengan rasminya isen ini adalah yang terakhir untuk minggu ini. Kat rumah takde internet so, lambatlah aku nak mengemaskini. Apa pun, harap korang terus kunjungi sini, aku akan cari masa untuk update.

Dikesempatan ini, aku ingin ucapkan ribuan terima kasih pada kalian yang sudi membantu, menyokong dan memberi kata nasihat dan panduan. Segala jasa baik kalian, hanya Allah sahajalah yang mampu membalasnya. Ringan sikit beban aku. Semoga Allah ringankan juga beban kalian. Ada 2 minggu lagi kita di bulan Ramadhan, selamat berpuasa dan selamat hari raya. Aku mohon maaf di atas segala salah silap tutur bicara dan susunan kata. Yang baik semua dari Allah swt dan yang buruk itu semua dari UMNO dan BN, dan aku maintain kiut. Ha ha.

Sekian. Adios!

0 Bangsawan Menatang Sembah: