Wednesday, February 28, 2007

Iran Oh Iran

Qatar, Oman dan UEA telah bersetuju untuk tidak menghalang Israel menggunakan ruang udara mereka untuk menyerang Iran. Kecewa rasanya. Siapalah aku ini, andai aku ini ultraman, mahu sahaja aku fire kan ketiga tiga pemimpin negara ini sebelum aku memijak mijak negara Israel. Kalau aku ni Monda Fendi, mahu sahaja aku santaukan mereka semua.

Tapi aku hanya Kingbinjai. Sekecil kecil iman aku, biarlah aku benci ketiga tiga pemimpin negara itu (dan ini). Aku sarankan kepada OIC, buatlah mesyuarat tergempar, dan putuskanlah untuk hantar semua bomoh, pawang, dukun dan ketua ajaran sesat yang mengaku mempunyai kuasa luar biasa untuk menyerang Oman, Qatar, UEA, Amerika dan Israel!

P/s : Kalau aku santau si Bush, pemimpin Israel bersama pemimpin Qatar, Oman dan UEA berdosa tak?

0 Bangsawan Menatang Sembah: