Thursday, December 28, 2006

Berapa?

Hari ini berapa haribulan? 28 hb bukan? Gaji sudah masuk bukan? So, bila nak beli Jiwa Kacau 2 : Masuk Barisan kat aku?

Kalau bukan kau orang, siapa lagi nak sokong usaha anak anak melayu kan? So belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah, belilah.

Ha ha.

9 Bangsawan Menatang Sembah:

blackpurple said...

Eh..Aku dah boleh komen la..yea yea.....

Aku pun tak tau nak beli dari siapa ni.. Ramai yang promote, kang tak beli kecik ati pulak.. he he...

kingbinjai said...

bp : apakata kau beli sume? dalam kurungan alaaaa taknak beli la tu!

blue_cherry said...

28? 29? 30? 31? 1? 2? 3? pun lom tentu dapat gaji..

ada rezeki nanti sy beli.. nih tak de dalam kurungan tau.

kingbinjai said...

janji tauuuu

arianna adrizal said...

agak2nya ada tak cara pembelian yg plg mudah?

kingbinjai said...

anda mahu bagaimana?

blue_cherry said...

janji.

anne, nak mudah ebook kot?
Ada ke king?

kingbinjai said...

ebook bukan free ka? mana boleh wooo

neeziee said...

takpelah.dah ada.

hehe.