Saturday, January 06, 2007

Berhenti

"Aku mahu berhenti hisap rokok la" kata Hafiz sewaktu kami sedang enak menikmati asap asap putih yang nipis.

"Kalau kau mahu berhenti, aku pun mahu berhenti juga lah" kata aku.

"Kenapa?" tanya Hafiz.

"Kalau aku tak berhenti, nanti kau asyik mintak kat aku je." aku.

"Ha ha ha ha" Hafiz.

Amaran dari kingbinjai : Berhenti merokok merugikan kawan!

4 Bangsawan Menatang Sembah:

Pa'chik said...

memang rugi kalau ada kawan yg berenti rokok, selalunya mereka akan berenti beli dulu, baru la, berenti terus, atau kembali semula sebagai perokok tegar.

Unknown said...

cis, cis...tak boleh pakai amaran King... hehe:D

~inilah saya~ said...

Berhenti merokok juga boleh merugikan kerajaan.

kingbinjai said...

pachik : betul betul

sikenit : ha ha

qasseh : aiseh betul laa