Friday, January 05, 2007

Syukur

Syukur Alhamdulillah, dengan nama Allah yang maha pengasih, maha penyayang dan maha pemurah. Ikatan tali yang menjerut sudah sedikit terurai. Rantai yang membelenggu sudah sedikit meriak longgar. Walaupun sedikit Ya Allah, cukuplah utnuk menggerakkan tulang dan sendiku terus sujud kepadaMu.

Terima kasih kepada yang memberi semangat. Aku tidak perlu untuk menunggu minggu hadapan untuk terus berblogging. Untuk Queen, kesetiaanmu tiada bisa dapat ku cari ganti. Walau datang berarak turun segerombolan bidadari.

P/s : Ah, bila aku menulis tentang kematian dalam isen yang lepas. Aku tidak merujuk kepada mati, aku cuma merujuk kepada kejatuhan yang amat pedih.

4 Bangsawan Menatang Sembah:

Bunga Rampai said...

Salam :)

Alhamdulillah ...

Pa'chik said...

kejatuhan yg pedih, jika jatuh dengan punggung dulu. Buleh lumpuh woo.
Mesalah kerja ke king?

Unknown said...

kena stroke ke King??

pepun, syukurlah dah sihat..

~inilah saya~ said...

ko buat hatiku berdebar kencang.