Tuesday, November 07, 2006

Hampir Kosong


Tabung aku.

"Sob. Sob. Sob."

18 Bangsawan Menatang Sembah:

el-Maaniq said...

haha. beraya sakan!

sampai duit tabung pun susut?

kingbinjai said...

ha ha well...

Aku Bukan Bidadari said...

waahhh besarnya tabung,.....
huh tak leh jadi nih..tabung susut sbb kasi duit raya kat budak2 ek..tahun ni duit besi jer ek???
umah kat ner??ekekeeee

kingbinjai said...

abb : umah? aa aaa aa

blue_cherry said...

aik, 'hampir' kosong jer.. lom kosong lagik.. ok ler tu..

Cheryy, kosong terus.. ha ha.

aeyjay said...

nasib baik ada saki baki.kalu licin terus lagi haru!

mazudi said...

At least ada jugak tabung yang boleh dikorek.

Duit raya ko buat beli apa?

MaNiQ KaYaNgaN said...

hohoho.. penangan raya la nih.. wakakka!!

dingin said...

kamu menabung di bekas minyak?

jarri said...

pecah tabung.

amanitium said...

mana taknya, hampir kosong sebab kebanyakannya di deposit dalam akaun bank rahsia di luar negara. haha.

tuan tanah said...

King, lagi kali guna tabung buluh. kalau nak ambil duitnya, kena pecahkan buluhnya. sayang woooo...

kingbinjai said...

blue : ha ha

aeyjay : consider licim le nie

mazudi : buat repair kete yang banyaknya

maniq : heh

dingin : bukan. bekas air mineral yg besar itu

jarri : tak pecah, tonggeng je semua keluar ha ha

amanitium : dude! kau selalu bococr rahsia aku la!

tuantanah : ooo ooo lagi syok! thrill!

jamri said...

ni bukan sebab duit ko tinggal sikit, tapi sebab tabung ko besaq sgt ni...

lain kali kena wat tabung kecik sikit, kalau duit sikit pun nampak banyak.....

kingbinjai said...

jamri : wahahaha

esis said...

bro, satu sen tu kasi aku.

arianna adrizal said...

laa..tabung tu takde tutup.. padan la!

selamat menabung kembali ya :)

kingbinjai said...

esis : bleh. aku jual rm4 ok?

anne : tutup dia hilang mana ntah.