Saturday, November 04, 2006

Membaca

Membaca itu jambatan ilmu. Betul? Betullah tu.

Mendidik anak biarlah dari rebung. Betul? Betullah tu.

















"Adib suka baca zine NaraYuda ini. Ianya merangsang pertumbuhan gigi Adib. Selain itu ianya juga amat merangsang minda Adib. Kerana, ianya kaya dengan DHA dan rendah lemak. Selain tiada kolestrol, ianya disuling secara 4 peringkat.


Ingat! Papa pesan mesti dapat nombor satu!"

18 Bangsawan Menatang Sembah:

BooK said...

mesti ka?

jarri said...

baca narayuda dapat nombor satu. takyah pegi sekolah.

bunga rampai said...

Salam,

Biasanya angka satu itulah yang diingat dan kesannya mujarab!. Pasti Si Ayah tahu makna tersiratnya :)

neeziee said...

jambatan??mana??

mazudi said...

Yer la. Yer la. Nanti aku beli la.

hakim dirani said...

Adib Hebat La, kalah Adi Putra.

arianna adrizal said...

o.. kali ni adib dah tak baca buku terbalik lagi yea! bijak, bijak.. :)

Sikenit Comel-AminBakish said...

bagus papa adib ni... :)

esis said...

haha akan aku plagiat foto adib nuh.. masukkan dalam blog nara yuda..

esis said...
This comment has been removed by a blog administrator.
13may said...

apsal tak kasi pen sekali??? sambil membaca sambil note down isi2 penting...hehhehe...

kakLuna said...

jgn setakat pen, bagi skali dgn komputer skali..mana tau thn depan Adib wat blog plak..hahaha

kingbinjai said...

book : apa yg mesti?

jarri : kau melihat yang tersurat sahaja.

bunga rampai : selamat kembali

neezie : kau tak nampak ke?

mazudi : yeay! kau sorang je ke nak beli? yang lain?

hakim : pasal dia tak baca narayuda. cuba kalau baca ha ha

anne : well,

sikenit : memang! ha ha

esis : ha ha aku dah tgk ha ha aku nak royalti ha ha

comment deleted : awat tu?

13may : bahaya. nanti dia makan.

kakluna : ooo ooo nanti saya post gambar adib main keybod ya

INDERA KENCANA said...

Zine Narayuda takdak gambar... bagi la buku yang ada gambar pada Adib tu, Cik Abang..

kingbinjai said...

sapa kata takde gambar? ko check balik

blackpurple said...

Promosi yang amat bersahaja tapi menikam nih...hehehe...

kingbinjai said...

ha ha

Amiene Rev said...

apa jadi dekat buku tu lepas tu?

kadangkala, buku umpama seekor kancil yang diburu harimau.