Wednesday, September 27, 2006

SIbuk Dengan Projek


Mari Mari!

Acuan dari 4 pemuda yang hensem. Klik jangan tak klik!

16 Bangsawan Menatang Sembah:

amanitium said...

4 pemuda hensem? king, betul ke ni? bukan tiga je ke? haha.

INDERA KENCANA said...

Sampai hati korang form Narayuda tak ajak aku sekali, isk..isk.. huhuhu... Uuwwaaaa..

kingbinjai said...

amanitium : a'ah la, tolak kau 3 je la hahahaha

indera :P

Anonymous said...

haha, bab hensem tu mmg semua, bab pemuda tu je aku musykil sikit. haha.

kingbinjai said...

ha ha ha

blackpurple said...

Aku ingat kau orang buat projek komik macam Pedang Setiawan tu...

Eleh..aku hensem gak...tak kecoh pun...hahaha

kingbinjai said...

bp: sapa nak lukis? dan bab yang hensem tu, tak tanya pong! ha ha ha

Mazudi said...

Aku rasa macam aku tersesat masuk kat ruang perang bila berada kat sana.
Anyway, aku tunggu aksi seterusnya.
Tahniah.

kingbinjai said...

kalau boleh, mahu juga sedikit kata nasihat dan tunjuk ajar dari cikgu

esis said...

eeeeerrrr aku termasuk sekali ker yang hensem tu...?

arianna adrizal said...

o, ingat skrip purba. hmm, rajin sungguh abg2 (..atau pakcik2) berempat ni! bnyk sungguh masa, kasilah sy sikit.. hehe.

bunga rampai said...

Teringin nak tengok kehenseman 4 Nara, tunjuklah gambar...

Selamat berperang!
Salam.

Lan Rambai said...

dari 4 tu, 2 aku dah jumpa.... dua2 memang hensem. kalau tak caya tanya bini 2 dorang. Yang lagi 2, aku tak pernah jumpa. Tapi aku gerenti dorang tak hensem sebab dorang takder bini yg nak kata dorang hensem hahahaha

amanitium said...

cheh cheh! gerenti tu...

gitartong said...

bila nak release ni?

kingbinjai said...

esis : ko ahli ke? kalo ahli yelah. kalo tak taklah. ha ha ha

arianna : saya adik, sorang tu abang, yang lagi 2 tu pakcik ha ha ha

bungarampai : tgk lve la baru bess

lan : ha ha ha ko memang

amanitium : ha ha

gitartong : tunggu!