Friday, August 18, 2006

Sup Gear Box

Dulu dulu.

Aku, Comei, Ahmad dan Mai pergi ke Pahang. Aku dan Comei ke Pahang mahu berjumpa dengan cop. Ahmad nak join. Mai, nak balik Pahang, kampung dia. Jadi dia minta izin tumpang. Kerete, kereta Comei. SO bergerak lah kami berempat ke Pahang.

Dalam kereta aku, Comei dan Mai berborak borak. Ahmad? Ahmad, dia tidur. Borak punya borak sampailah ke tajuk sup gerbox.

"Sedap ke sup tu Mai?" aku.

Comei, pegang stereng, memandu.

"Sedap juga" Mai.

"Berapa harganya?" aku

Comei, pegang stereng, memandu.

"Dulu aku makan 70 ringgit" Mai

"70 ringgit?! Kau makan sup gearbox apa ni? Sup gear box wira ke?" aku. sangat terkejut.

Comei, pegang stereng, memandu dan gelak sesungguh hati.

Mai, gelak juga.

Aku, gelak juga.

Ahmad? Ahmad, dia tidur.

11 Bangsawan Menatang Sembah:

amanitium said...

yeah, tempat pertama! hoyeah! presiden asosiasi gear hitam memberi komen.

rm70 untuk sup, tak rasa macam sangat mahal ke? baik derma kat aku. hoho!

Aku Bukan Bidadari said...

tu tukar gearbox ke apa...hehehee
ahmad tidur ke buat2 tidur hehehee

kingbinjai said...

amanitium : oi oi bila plak aku setuju ngan asosiasi? takmo takmo

akubukanbidadari : ahamd, tidur mati. hahahaha

jamri said...

kalau nak sup kambing power, cari kat simpang parit botak, Batu pahat. Powerr....

kalau makan sup gear box, jgn lupa pakai straww... fuhhhh....

kingbinjai said...

mahal tak? kalo rm70 takmo aaaa

Lan Rambai said...

sup gearbox cuma satu jer kelebihannya.. cholestrol free... hahahaha

gitartong said...

tak baloi le RM 70..

ron97 said...

pembaziran
pembaziran
pembaziran
OOiii, hang kawan syaitan mana?

kingbinjai said...

lan : yeke? tatau lak kau hehhehe

gitartong : ya! ya!

ron : isk isk ko ni ron

Mazudi said...

Jadi? Apa moral nyer nih?
Hahah...
Sup gearbox yg sedap aku rasa dekat area Berek 12, Kota Bharu tu. Aku tak penah makan.

kingbinjai said...

moralnya? Ahmad, dia tidur hahaha